MAXFACTORY TEL.:+420 603 178 864
e-mail: info@maxfactory.cz

česky english
DOPRAVNÍKOVÉ PÁSY A PRYŽE

DOPRAVNÍKOVÉ PÁSY PRODEJ

  • pryžotextilní pásy - černé gumové pásy alias gurty
  • pryžotextilní pásy - bílé gumové pásy alias gurty
  • PVC pásy
  • speciální tiskařské teflonové pásy
  • pásy do výbušných prostor s certifikací ATEX
  • drátěněné, modulové, lanové a řetězové
Teflonový dopravníkový pás použitý k sušení formátů z rotačního tisku pod UV lampou. Pryžotextilní pás s vulkanizovanými unášeči značený jako Chevron Ocelový dopravní pás vyrobený z drátu Ocelový modulární dopravní pás pro extrémní přepravy ve srojírenksých provozech a třídicích linek PVC pás s frekvenčne vulkanizovaným bočním vedením - vlnovcem Řetězy pro redlery, řetězové dopravníky a podvěsné dopravníky

ZNAČENÍ DOPRAVNÍCH PÁSŮ

Tabulka značení dopravních pásů
!!! NOVINKA !!!
BÍLÉ PRYŽOTEXTILNÍ PÁSY S FDA DO POTRAVINÁŘSKÝCH PROVOZŮ!!!
AKTUÁLNÍ CENY ZDE !!!

Poptávka

DOPRAVNÍKOVÉ PÁSY CENÍK

Níže uvádím aktuální ceny nejpoužívanějších pásů za běžný metr bez DPH:

EP250/2 3+2 Y

š.500mm - 377,68 Kč , š.650mm - 490,98 Kč , š.800mm - 604,28 Kč , š.1000mm- 755,36 Kč

EP315/3 3+2 Y

š.500mm - 424,09 Kč , š.650mm - 551,32 Kč , š.800mm - 678,54 Kč , š.1000mm- 848,18 Kč

EP400/3 4+2 Y

š.500mm - 495,72 Kč , š.650mm - 644,44 Kč , š.800mm - 793,15 Kč , š.1000mm- 991,44 Kč

EP630/3 4+2 Y

š.500mm - 549,80 Kč , š.650mm - 714,74 Kč , š.800mm - 879,68 Kč , š.1000mm- 1099,6 Kč

EP400/3 4+2 T3

š.500mm - 672,13 Kč , š.650mm - 873,77 Kč , š.800mm - 1075,4 Kč , š.1000mm- 1344,3 Kč

EP400/3 3+2 Bílý dopravní pás s FDA

š.500mm - 588,02 Kč , š.650mm - 764,43 Kč , š.800mm - 940,83 Kč , š.1000mm- 1176,1 Kč

ST4000 10+4 W

š.1000mm - 3781,- Kč

Profilová pryž pro pogum válců s adhezivním povrchem, cena za čtverečný metr

tl.6mm - 591,- Kč , tl.8mm - 682,- Kč , tl.10mm - 773,- Kč

Unašeč TT50 výška 50mm

cena za běžný metr 150,-Kč bez DPH

BÍLÉ DOPRAVNÍ PÁSY

Bílý pryžotextilní pás s vulkanizační sadou pro spoj za tepla Detail textilní kostry dopravníkového pásu pro potravinářský průmysl

VULKANIZAČNÍ SOUPRAVY FONMAR

  • sekčí vulkanizační soupravy pro spoje pryžotextilních pásů
  • vulkanizační soupravy pro spoje PVC pásů
  • stroje pro zhotovení prstového spoje
  • vulkanizační lisy
Sekční vulkanizační souprava s hydraulickými písty pro spoje pásů širokých až 2400mm Lehká vulkanizační souprava pro spoje PVG pásů širokých až 1600mm Sekční vulkanizační souprava se vzduchovými měchy pro spoje pásů širokých až 1600mm Lehká vulkanizační souprava pro spoje PVC pásů širokých až 3200mm Ovládací skříň kufříkového typu, s indikací teploty, tlaku a nastavením automatického procesu
Společnost FONMAR S.A. byla založena v roce 1975 a hlavní náplní činnosti byla výroba strojů pro opravy pneumatik formou teplé vulkanizace. V současné době je jedním z největších evropských výrobců strojů pro vulkanizaci dopravníkových pásů. Stroje se prezentují jednoduchou obsluhou a dlouhou životností. Jejich předností je i stavebnicové provedení, kdy lze jeden stroj použít na provedení nestandardních spojů velmi různých šířek a délek. Nelze také opomenout rychlost vyhřátí desek, které lze z 15°C ohřát na vulkanizační teplotu 150°C již za 15minut. Výrobní program společnosti pokrývá veškerou potřebu na vulkanizaci v současné době vyráběných dopravníkových pásů, ať se již jedná o PVC, nebo pryžové pásy. Celý proces vulkanizace je možné nastavit a monitorovat na jednoduché ovládací jednotce kufříkového typu.

GUMOVÉ PROFILY

  • pásy typu Chevron s vulkanizovanými unašeči
  • samostatné unášeče tvaru T
  • vlnovce, boční vedení - sidewall
Schéma vulkanizovaných unášečů na dopravních pásech typu chevron Detail provedení bočních vedení sidewall a unášečů ribs a jejich značení
  Obrázek pro volbu převáděcích válců a jejich průměrů

PRYŽOVÉ A PLASTOVÉ POVLAKY

  • lepené za studena
  • vulkanizované za tepla
  • lité plasty a nástřiky
  • spojené mechanicky
Nanášením plastových povlaků a pryží lze docílit vyšší životnosti mnoha dílů podléhajících abrazi a korozi. Použití je nutné konzultovat. Mnoho plastových materiálů je více odolnější proti abrazi než například Hardox. Investice do vyložení skluzů a dopadů se pak vrátí v podobě prodloužené životnosti a snížení počtu odstávek kvůli nezbytné údržbě. Instalovanými vzorky na zařízení lze vybrat nejvhodnější materiál pro požadovanou aplikaci.

TECHNICKÉ PRYŽE

  • profilové pryže
  • hladké pryže
  • stírací pryže
Používají se k mnoha účelům. Podobně jako povlaky výše lze profilové pryže použít k pogumování ocelí u hnacích a převáděcích válců. Tyto pryže zlepšují vedení a zvyšují adhezi nezbytnou pro přenos výkonu na dopravní pás. Hladké a stírací pryže používané jako těsnění k dopravním pásům je vhodné volit s přihlédnutím na výši otěru.

POGUMY VÁLCŮ A OCELI

  • lepené za studena
  • vulkanizované za tepla
  • lité plasty a nástřiky
  • spojené mechanicky
Za studena pogumovaný válec profilovou pryží - lepení na kovový povrch pro zvýšení trakce Výkres dodávaného pryžového profilu a použité hloubky dezénu Detail pogumovaného válce na pásovém dopravníku Nerezový feritový magnetiký válec průměru 138mm s vodícím kroužkem, za tepla vulkanizovaná pryž, jako levnější náhrada bombírování Za tepla vulkanizovaný pryžový povlak o tvrdosti 65-100ShA je broušen na požadovaný průměr Pogumovaný válec pryží tloušťky 12mm a vodící válec v provedení galvanický zinek
Rolny, kladky , silentbloky, dorazy a všechny podobné díly mají společnou vlastnost, že nedílnou součástí celého komponentu jsou dva materiály. Na předem připravené podklady lze aplikovat potřebna vrstva pryže či plastu, která lze následně opracovat na požadovaný rozměr. Zhotovením formy lze docílit tvaru již po aplikaci na povrch. Veškeré povrchy lze renovovat.

DOPRAVNÍKOVÉ VÁLEČKY A VÁLCE

  • hnací válce
  • hnací magnetické válce
  • hnací neodymové válce
  • hnací indukční válce
  • vratné válce
  • dopravní válečky
  • válečkové stolice
  • ceník
Výroba, hnací válec pro pásové dopravníky Detail hnacího válce se svorným pouzdrem hřídele, magnetické desky separátoru Instalace magnetického válce s permanentními magnety za původní hnaný buben Magnetický válec s feritovými magnety na dopravníku před instalací pohonu a dopravního pásu Pohon dopravníku s ložiskem, hnacím válcem a trapézovým napínákem Hnací hřídel se svorným pouzdrem a válcem
Výroba dopravníkových válečků, kladek, rolen a válců. V našem závodě disponujeme soustruhem, kde je možné obrábět průměr 950mm v délce 5000mm,okruží do 1400mm. V kooperaci máme možnost zhotovit válce i větších rozměrů, okruží na Karuselu do 1800mm.

DOPADOVÁ LOŽE

  • pro lehký a těžký průmysl
Dopadová lože - Impact bars zabraňují průrazu dopravníkového pásu v násypce, lze instalovat na všechny typy dopravníků Dopadové lože instalované na novém dopravníku pomáhá i v utěsnění násypky Dopadové lože a robustnější konstrukce pro těžší provozy Vodící lože nahrazuje válečky, pomáhá těsnit násepky, nedochází k průhybům dopravního pásu u těsnících pryží Vodící lože je nižší oproti dopadovému, lze stavebnicově instalovat téměř na jakýkoliv dopravník
Dopadová a klidnící lože se skládají z nosného profilu, na kterém je vulkanizována pryž s horní kluznou PET deskou. Používají se zejména u dopravníků kde hrozí při dopadu větší frakce na pás k průrazu. Klidnící lože slouží k lepšímu vedení pásu v násypce a pomáhá lépe utěsnit prostor bočnic.

STĚRAČE DOPRAVNÍCH PÁSŮ

  • čelní stěrače
  • spodní stěrače
  • vnitřní stěrače
  • pluhy
Vnitřní stěrač dopravníku, pluh slouží k odstranění nečistot na vnitřní straně pásu a brání nalepování nečistot na válce a průrazům pásu
Stěrače slouží k odstraňování nečistot a brání následnému zanášení pohyblivých dílů na dopravnících. Pluhy slouží k shozu materiálu v požadovaném místě určení dle aktuálních potřeb v jednotlivých sekcích dopravy.

SERVIS DOPRAVNÍCH PÁSŮ

  • servis
Vulkanizaci, lepení dopravních pásů a technické poruchy řešíme v nejbližším možném termínu.

REFERENCE